Verzenden

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, wordt de bestelling diezelfde dag nog verzonden. Wij en de bezorgers zullen er alles aan doen om de beloofde levertijd waar te maken.


Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden vanuit ons logistiek magazijn, ontvangt u  van ons per e-mail een verzendbevestiging met een PostNL Track & Trace code. Deze kunt u invullen op de website van PostNL.
Mocht u de bevestigingsmail niet ontvangen hebben, kan het zijn dat deze tegengehouden wordt door uw spamfilter. Controleer dit altijd voor de zekerheid! Indien het alsnog niet lukt, neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder!


Mist u een artikel bij uw bestelling?
Heel vervelend als dit per ongeluk gebeurt. In het geval dat uw bestelling niet compleet is, kunt u het beste direct contact met ons opnemen.


Wat gebeurt er met uw bestelling als u niet thuis bent?
PostNL biedt de bestelling aan op uw afleveradres. Mocht het zo zijn dat u niet aanwezig bent tijdens de eerste bezorgpoging, dan ontvangt u hiervan een notificatie van PostNL. Dit gebeurt door middel van een briefje in de brievenbus of via de Track & Trace link.
 
 PostNL biedt u de volgende opties:
 - Ze komen de volgende dag terug.
- De bestelling ligt bij de buren.
- Of de bestelling ligt bij een afhaalpunt van PostNL.
 
 
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
 
Nederland: €4,95
Gratis bij besteding boven de €50,-
 
België en Duitsland: €6,95
Gratis bij besteding boven de €50,-
 
 Voor verzending naar overige landen worden de werkelijke verzendkosten in rekening gebracht, ongeacht het totaalbedrag.
Deze kosten worden achteraf berekend, wij nemen hiervoor contact met u op.