Verzenden

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, wordt diezelfde dag verzonden. Wij en de bezorgers zullen er alles aan doen om de beloofde levertijd waar te maken.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden vanuit ons logistiek centrum, ontvangt u per e-mail een verzendbevestiging van ons met een PostNL Track & Trace code. Deze kunt u invullen op de website van PostNL.

Mocht u de bevestigingsmail niet ontvangen hebben, kan het zijn dat deze tegengehouden wordt door uw spamfilter. Controleer dit altijd voor de zekerheid! Mocht u er niet uitkomen, neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder!

Mist u een artikel bij uw bestelling?

Heel vervelend als dit per ongeluk gebeurt. In het geval dat uw bestelling niet compleet is, kunt u het beste contact met ons opnemen.

Wat gebeurt er met uw bestelling als je u niet thuis bent?

PostNL biedt de bestelling aan op uw afleveradres. Mocht het zo zijn dat u niet aanwezig was tijdens de eerste bezorgpoging, dan ontvangt u hiervan een notificatie van PostNL. Dit gebeurt door middel van een briefje in de brievenbus of via de Track & Trace link.

PostNL biedt u de volgende opties:

  • Ze komen de volgende dag terug

  • De bestelling ligt bij de buren

  • Of de bestelling ligt bij een afhaalpunt van PostNL

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Nederland

  • 4,95

  • Gratis bij besteding boven de €50,-

België en Duitsland

  • 6,95

  • Gratis bij besteding boven de €50,-

Voor verzending naar overige landen worden de werkelijke verzendkosten in rekening gebracht, ongeacht het totaalbedrag.

Deze kosten worden achteraf berekend, wij nemen hiervoor contact met u op.